Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Ibu....

Semua sedia maklum arinie merupakan hari ibu... Aku pun tak mo ketinggalan nak buat ucapan yang pertama-tama nya dah tentu la mak aku yang tercinta Hjh Rohani Awang, my MIL Hjh Kalsom Abas, Kakak aku Hafizah Hassan, adik aku yang baru bergelar ibu Siti Munirah... kakak-kakak ipar, beras-beras ku sekalian...ekeke serta rakan-rakan dan seluruh kaum ibu di msia.... huuuhhh panjang tol ucapan aku kali nie....


Aku bangga di beri kesempatan dan nikmat bergelar seorang ibu.... bagi yang lom kawen dan belum ade rezeki lagi aku doakan korang menjadi ibu satu hari nanti.....


Tapi memang betul la nak jadi ibu nie banyak dugaan & cabaran yang paling penting kene kuat mental & fizikal.. kalo tak tu yang banyak jadi kes dera...


Kini baru aku tau betapa susah nye mak aku dulu nak didik kami adik beradik... aku tabik spring la kat mak aku sebab berjaya mendidik kami 11org dengan penuh kasih sayang...  ishhh kalo nak citer satu persatu sampai sok tak abes...


Sesungguhnyer pengorbanan insan yang bergelar ibu itu tiada tandingan nyer.... aku doakan smoga mak aku diberi kesihatan yang baik supaya kami semua dapat berbakti kepadamu....

1 comment:

budak k@ampung said...

ha3..sgt kena bersabar ye...kalau x..jadi mangsa dera laaa..hu2