Wednesday, May 25, 2011

Rifaie wif Doc Watie

Dah seminggu batuk Rifaie tak baik-baik, makan ubat bagai nak rak tapi tak de kurang pun... ahad lepas aku bawak la gi hospital 'bayar' nie, dengan harapan doc tu akan bagi sedut gas kat die sebab batuk bunyi dah cam orang tua.. memang teruk la kali nie batuk macam dah nak kene asma sebab lendir banyak sangat... doc tu pulak eksyen jer lebih, eiiiii sakit ati aku....


Tak puas ati punyer pasal ari nie aku bawak Rifaie jumpe Doc Watie pakar kanak-kanak kat taman desa melawati.. sebelum nie dah pernah gi sane doc nie ok memang puas ati la... seperti yang aku jangka kan.....



 Rifaie di beri gas, ceeehhh memula senyum..
tak sampai 5min dah nangis-nangis mintak cabut kan menda alah tue..
Doc Watie pun cakap kahak banyak...





 haaaaa time nie memang nangis sekuat ati ler..
ape tak nye orang tengah sakit ati dah la tadi kene sedut gas, 
pastu kene sedut hingus plak tuk keluar kan lendir.. 
memang banyak la dapat tadi, ekeke




  otw nak balik lepas abes minum susu sebotol terus lelap..
hopefully encem mama cepat cihat..



Doc Watie tanya la nak masuk wad tak?? kalo masuk wad cepat sikit baik, kite bagi gas kat die...
Saya nak tengok la dulu sampai esok, kalo tak ok gak esok baru masuk wad.... :(((

No comments: