Saturday, May 21, 2011

Operasi...!


Selamat pagi sume.... semangat- semangat saya ade semangat ekeke [lagu Dinie blaja kat sekolah] ok ape sal pepagi nie entry aku operasi ek..? ha musti korang nak tau kan????

Besela coti-coti nie kite mesti pandai gune kan mase macam aku nie ghumah tunggang langgang lagi tapi dah ngadap tenet dulu... tak pe jap lagi settle la sume tue...

Di pagi sabtu yang hening ini, kikiki dah macam syair plak...  aku nak bagitau la kat korang nie pe die operasi tue.. bukannye operasi gugur cam dalam AF tue...

Operasi nye ialah........
- kemas umah yang sekangkang kera nie, pas kemas cantek-cantek nati sure sepah balik.. anak bujang aku kan rajin 'mengemas'

-basuh baju sebab semalam tak basuh, aku tengok dalam bakul sikit sangat nati bazir letrik ngan air..

-lipat baju-baju yang dah basuh ade la dalam dua bakul.... bak kata Dinie satu untuk orang besar, satu lagi nie tuk budak kecik...


Haaaa tu la operasi nyer.....kikiki
Okla nak mula kan operasi....... daaaaa


No comments: