Thursday, July 7, 2011

Serba tak kena

ntah kenapa la asal pagi jer susah sangat nak bukak mata
bangun subuh pun lambat, aish tak leh jadi nie
my laling pesan kul 8.00 kejutkan die sebab nak anta dinie pegi skolah
tapi die nak masuk keje kul 10.00 sebab
dah bangun awal pagi tadi siapkan tugasan jadi pagi nie masuk lewat ckit


sebenarnye lepas semayang subuh tue aku sambung tido lagi, hihihi
tetiba aku tersedar tengok jam 7.45am, alamak dini lom bangun lagi
bangun kan die suruh die cepat-cepat mandi, aku pun mandi terus siap anta die pegi skolah
tetiba teringat lak nasi kerabu, yummy
tapi ape yang menyedihkan




 kejadian time nak parking beli nasi kerabu
aku nak parking depan iswara tue 
ntah macam mana aku bole tak perasan kete aku rapat ngan kete tue
tetiba aku dengar bunyi sesuatu tengok cermin alamak kete aku
hanya itu yang mampu aku ucapkan
terus cancel beli nasi kerabu ha amik geletar satu badan
lapar punye pasal aku beli nasi lemak kerang kat depan umah aku nie,ekeke



masuk jer umah aku citer la kat my laling pe yang terjadi
aku tau die marah tapi die diam jer
lepas aku dah citer sume-sume terus die turun cek








 my laling dengan hati yang tak tenang balik awal..
sental punye sental akhirnya hilang la kesan tadi
fobia tu masih terasa hingga ke hari ini








baru la hero namanya kan..
ntah macam mana ntah die bole terhantuk kat tepi meja
mujur tak banyak darah, cepat-cepat amik towel tuam kan kat tempat tue
takde la bengkak + biru



:: sesuatu yang berlaku pasti ade hikmahnya

No comments: