Saturday, July 30, 2011

::Jom Solat Dhuha::

anak-anak zaman sekarang adalah anak yang bijak, ya aku setuju bagi sape-sape yang tak setuju sila angkat kening anda tinggi-tinggi (^__^)"
sebagai ibu bapa yang pintar kita harus bijak mendidik dan memberi pendidikan kat anak-anak, menyesal kemudian tak guna dah...



semalam sekolah dinie buat program solat dhuha di masjid...waaa xcited die citer mama kalo nak solat kena amik air hudup (air wuduk) masa die cakap tu kekek aku gelak... dengan confident die cakap kak yung betullll mama salah....
mama masjid tue rumah Allah, mama tau tak??? kak yung tau jadi kak yung cakap la kat mama..



aku rasa seronok semakin die membesar semakin banyak benda yang die belajar.. kadang-kadang bila aku solat tanpa di suruh die ikut sama.. tak pe bila sampai masanya nanti die akan cakap mama kak yung nak solat macam mama la 5 waktu...
sekarang nie pun bile kuar die dah mula pakai tudung dengan kehendak ati, bonus bagi aku sebab aku tak pernah paksa die..









nota jari kelingking mama :-smoga anak mama jadi anak solehah... jangan lupa perkenalkan anak kita rumah Allah.. (",)

2 comments:

MEDIHA OMAR said...

Anak mama comel sangat!

Nor Syahadah Hassan said...

Al-hamdulillah, tenkiu ntie