Friday, July 15, 2011

Hantu Toilet

Al-hamdulillah dua hari nie hujan lame jugak rase nye tak hujan..
dah la akhir-akhir nie jerebu yang amat teruk sampaikan dinie tanya arinie nak hujan ker???
dengan turun nya hujan nie harap-harap jerebu yang melanda semakin pulih


Rifaie oh rifaie mama sangat gegham ngan awak tau..
die bole main sendiri, golek-golek kat dapur time aku basuh pinggan atau masak
tapiiiiiii die tak leh terima kalo aku masuk toilet [macam ade hantu jer kat situ]


die akan nangis macam orang sakit kene cubit, abes segala airmata + air hidung die kuar
dan secara otomatik bak suis di petik die akan benti nangis bile pintu toilet tu di buka
ohh ajaib sungguh la adik nie... :)


bile aku dah kuar toilet die pun jalan kedek-kedek dengan senyuman gi tengok tv
kalo dah ade temujanji ngan Mr J mane leh tahan-tahan nati keras berdenting, ekeke
tapi time aku basuh CD die aku bukak pintu toilet die akan tunggu depan pintu sampai aku abes mencuci...








No comments: