Tuesday, July 12, 2011

Pertemuan di Putrajaya

setelah berbelas tahun baru la kami buat temu janji -dengan kata lain: sape free meh ler join, ekeke-
chawid bermurah hati menawarkan tempat kediamannya sebagai lokasi sebagai titik permulaan bagi kami yang confirm pun tak sampai 10 orang

tapi tak mengapa kalau tak mulakan tak kan ade yang berikutnya, mula-mula plan setiap orang bawak satu menu [masak dari rumah yer] dah tak ramai yang nak datang jadi tuan rumah berbesar hati menyajikan kami mee goreng udang dan kek coklat yang sedap

aku siap amik resepi lagi erm balik kampung nati aku buat yer chawid -semangat yang berkobar-kobar tue-
kat umah nie tak de kukusan

kami nie jarang-jarang masuk putrajaya jadi kami sekeluarga amik keputusan kuar rumah awal takut lambat nak sampai ke rumahnya

nampaknya aku la orang pertama sampai, kawan-kawan yang lain tersasar di jalan ekeke sama ngan aku
landmark yang die bagi dah betul cume nak masuk ke kawasan rumah nye kena masuk laluan taman perumahan

kalo tak memang kena pusing satu putrajaya, hohoho sangat seronok

bile farah dan intan sampai waaa gamat suasana, kami bercerita tentang abes sekolah hingga la sekarang
walaupun sekejap jer tapi amat bermakna aku harap pasni kite dapat kumpul lebih ramai lagi




 nie la fara single mingle lagi, bile ditanya bile lagi... -aku mane de boypren-
die dah tak macam zaman skolah dulu -yang dulunye tak kepoh-
sekarang errmmmmm sangat kepoh dan klakar







nie la jadinye kalo dah lame tak jumpe segala citer kuar
sampaikan ade dah terlupa nama kawan sekelas






 uncle maui yang best sebab ape anak aku berkenan sangat la ngan uncle nie
tue tandanya uncle cepat-cepat cari wife nati leh ade baby shumel cam saye, ekeke






dari kiri: chawid(tn rumah), yang shumel tu aku, intan, fara n maui..
 nie jer yang sempat datang yang lain ade urusan tapi tak mengapa gamat gak lak umah chawid
intan bakal dapat baby lagi bulan10 nati
maui sekarang keja kat australia -girls boleh isi borang sekarang-
ape yang diberitahu die single mingle lagi





anak mama yang shumel..
kak yung nangis-nangis mintak main buai kat bawah
adik jugak yang cool

lebih kurang 6.30pm kitorang bersurai ecece macam persidangan di parlimen plak kan
bagi yang single mingle diorang ade agenda seterusnya karok di alamanda
tak tau la suara sape yang paling best bak buluh perindu, kihkihkih
mak tak sesuai ler nak join, anak-anak masih kecil tak manis gitu...

No comments: