Tuesday, July 26, 2011

sambal udang + durian

sekarang nie kan musim duyan mana-mane pegi musti ade orang jual duyan tak kira la atas lori ker, dalam bonet kete ker, bukak meja jual depan umah ker yang penting duyan-duyan-duyan, ekeke
minggu lepas balik kg memang superb la burpppp sendawa pun bau duyan lagi, kuat tol kan penangan duyan nie..


kalo musim duyan nie mak aku slalu buat santan duyan pe benda nya tu kan??? alah senang jer uols perah santan dengan air masak tau kalo tak nati temujanji ngan mr J lapan kali, kikiki. pastu letak garam ckit bagi rasa kick. dah siap senang kan.. malang nye takde gamba nak tunjuk kat sini hurmm



saje buat uols terliur, ekeke
arinie aku masak sambal udang..








duyan kampung "best bro"
siyes aku bawak tang kg tau, mujur kete tak bau duyan





sesungguhnya tak tipu, ekeke makan sambal udang ngan duyan terangkat beb.. sebab malas nak buat santan jadi aku makan camtu jer...

2 comments:

said...

bestnyer sambal udang tu...meleleh air liur..hehe



=)

Nor Syahadah Hassan said...

malam nie jangan lupe masak ok...


:p