Thursday, April 21, 2011

kita bako...kita bako...

sebenar nye ade dua citer aku nak share ngan uols..... 

cerita pertamaaaa hehehe tak suspen pon,, nie citer semalam tau baru ari nie dapat hapdet... sedang syiok layan tv tetiba Dinie cakap 'Mama teacher bagi comm. book'





Teacher cakap pas bace sign... ok nati mama sign.. melalui buku nie la cikgu die nak sampai kan mesej, memo dan segala aktiviti bulanan...
sentap aku bile bace memo dari principal die, transporter die dah tak dapat nak amik ngan anta Dinie start next month...
isshhh tak puas ati tol terus aku call cikgu die mintak penjelasan, alasan die menghala ke umah aku nie jam...
tak puas ati lagi nie aku call My Laling suruh die jupe cikgu Dinie kat skolah...
nie ayat cikgu die 'ok la cik kami cube atasi masalah nie'....
waaaa cane kalo tak leh gak?????
harap-harap semua nye ok.... :)
 
**********************************************************************************
 
 
Cerita ke dua: [poyo lak ai,, ekeke]
 
jumpe cikgu punye pasal My Laling sampai umah awal... oleh kerana tak mo kuar malam kitorang pun amik keputusan kuar la sebelum maghrib...
dah la dengan hujan nye, tapi demi mencari sesuap nasi kami gagahi jua..
ape yang kami order hehehe,,, nak tau ke????
 
 
mama mane lauk nak makan nie????
 
 
 
 
 
 
 
Nak bukan itu yang mama order... tunggu kejap lagiii sayang....
ikan kembong sekor dah la makn berdua jer... tuk kita-kita ajer...






sotong lak amik sekor jer... giler bajet ekeke





terliur nampak ketam,,, tak nak kempunan amik la sekor, yang nie aku sorang je makan..






 ha ko pilih nak cicah yang mane satu....? ikut selera memasing ok...









baru la lengkap makan bersama ulam-ulaman.. ade timun, kacang panjang, kacang botol, bendi, ulam raja, pegaga n daun selom...


haaa korang mesti nak tau aku makan kat ner kan????? mane lagi kat sri gombak nie sekincan ikan bakar la...

Syukur Al-hamdulillah.... 
 

No comments: