Saturday, April 23, 2011

Kenangan terindah...

Semalam kan bday aku... My laling message die kate nak balik awal nak dinner kate nye... [hati berbunga-bunga, kembang setaman beb] ni 1st time celebrate on the date ok, before thiz kalo tak belated, advance... kenangan yang tak mungkin ku lupakan...

haaaa sure uols nak nak tau aku dinner kat ner kan????


 Dinner with my Family & celebration...
Tq so much Laling...





My Happy Family...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uols mesti nak tau pe yang we all order kan...??? ala bese-bese jer




Ade free tuk anak-anak...  
So aku pilih la nachos... 
takkan parents jer nak makan sedap...





Yang nie plak chicken fingers...
Anak aku kan ade dua so leh la dapat dua free.... ekeke
sos die sangat sedaappp...





Nama karipap shumel nie empanadas, dalam nye ade inti kari daging
Rase nye sangat enak...





wowww weee i lioke....
Sirloin steak with black pepper sauce, broccoli and mashed potato...
sudah semestinya untuk bday gurl ok...





My Laling lak order Tennes chicken + shrimp.. yummyyyy






 Mama tengok kak yung pun pandai gune fork ngan knife...
tengok mama ngan ba die guna die pun nak jugak...





Rifaie pun same,, orang makan eskim die pun nak jugak..
makan la nak bukannye slalu dapat macam nie...


.:Yang buat aku touching My Laling buat surprise ngan staff TGI, diorang nyanyi lagu bday tuk aku.. time tu memang leleh la air mata aku...
.:Memang speechless time tu... merah muka malu beb..
.:Sampai jer umah terus uruskan anak-anak isteri mithali la kata kan..ekeke yang sebenarnye perut diorang dah kenyang tu yang tido awal la.. 
.:pastu ingat nak tengok maharaja lawak dah landing depan tv sudah nye aku pun tido.. 

 

No comments: