Tuesday, May 8, 2012

Hello 2nd Trimester

Al-hamdulillah dah masuk trimester ke2, semoga terus berjalan dengan lancar
niat dihati hari-hari mau update velog tapi.... 
maklum jer mood orang mengandung nie kan lemau cam biskut..hahaha


ok srang nie dinie pergi skul dah naik van so aku banyak mase la kat umah tak de la terkejar-kejar nak anta pastu balik nak masak nati kang kul12 amik kat skul
pewwww fenat mak tiap hari bermaraton
tapi lain plak jadinya bile kul9 jerk mate nie mula minta di dodoi
rifaie anak yang baik die akan main, minum air kosong tapi aku bukak kan la katun die tak heran pun tak pe janji ade bunyik muzik


uols jangan ingat aku tido sampai tengah hari plak dalam kul10 aku bangun la
tu pun tido-tido ayam jerk yer la risau gak kot-kot rifaie buat yang bukan-bukan
so far ok die tak main kat dapur atau naik atas die akan main dekat ngan mama die jer


tapi tu lah kuasa orang mengandung nie bile aku dah dapat tido sekejap tue waaa sungguh bertenaga macam henpon kena cas, kikiki
ha lepas tu baru la buat kerja-kerja umah + masak... tapi kalo tak dapat tido macam biskut lemau tak bermaya jer
uols jangan tak caya eh pas zohor aku boleh tido lagi ngan anak-anak huhuhu syiok kan
memang dari dinie time peknen jer aku jadi kuat tido tapi tak lame la dalam sejam gitu...


orang lain di akhir kandungan tiap-tiap malam asyik terjaga ulang-alik ke toilet
haaa aku lain waktu siang ntah bape kali ke toilet (kencing) dah jadi tak selesa plak
ye la aku baru jer nak duduk-duduk tengok tv dah rase sakit perut pastu bukan boleh di tahan-tahan
ermmm ok la kan perut pun masih comey so larat lagi la, kalo malam lak sebelum tido tu banyak kali gak la
pastu aku boleh tido nyenyak sampai ke pagi...

No comments: