Wednesday, April 25, 2012

mode seraaammm...

Kejadian nie berlaku tengah hari semalam. Macam bese la kul12 time amik dinie balik sekolah tiba-tiba aku nampak tingkap keta depan belakang terbukak dengan saiz yang same berderau jantung aku sebab dari pagi keta memang tak usik. Kebetulan abg ipar aku cuti die la yang anta dinie pegi skolah.


Tanpa lengah lagi terus call laling tanya die ke yang bukak sume tingkap. Die sangat-sangat terkejut sebab time nak pegi keja tue die cakap tak de satu pun tingkap terbukak. Bile dah denga laling cakap macam tue terus berdiri bulu roma. Lepas amik dinie dari skolah terus mangga pintu pagar.


Aku berharap takde perkara buruk yang berlaku kat family aku. Dari cerita jiran di sini taman yang aku duduk nie memang xde kes diorang nie lagi selamba memalam pagar tak tutup pun rilek jer....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: