Friday, April 6, 2012

Hadiah yang teristimewa..

hohoho sila abaikan tajuk diatas macam pelik jerk bunyinya
Al-hamdulillah di atas kurniaanmu ya Allah
sekali lagi aku diberi peluang merasai detik-detik serta pengalaman tak mungkin sama dengan yang sebelum nie...
berkali-kali mencuba untuk meneruskan kata-kata hingga ke hujung tapi hampa
ntah kemana perginya mood serta idea mungkinkah disebabkan sekarang nie musim panas, hohoho tak memberi kesan langsung uhhhh




sebenarnya aku nak share ler ngan uols sume
wowwww hepi ler sangat-sangat kami sekeluarga bakal menerima hadiah yang teristimewa [bertambah ahli keluarga]
walaupun baru tapi bermacam-macam kerenah dan situasi aku dah lalui
seronok???? opkos ler sebab setiap detik tak sama dengan yang lain
pasti ibu-ibu di luar sana setuju kan....






Al-hamdulillah aku tak mengalami mabuk/morning sickness yang teruk
memang dari anak pertama aku cuma hadapi kurang selera makan + perut yang teramat lapar ermmmm tak boleh nak cakap macam mane die punye lapar
bunyik macam simple tapi seksa gak la nak hadapi situasi tue
letak la kfc, mcd, makanan yang lazat-lazat lagi enak ermmm yang lalu di masukkan ke tekak adelah 2-3 suap
hohoho gitulah ragam ibu mengandungkan....






tapi sebelum mengatahui diriku peknen ade satu peristiwa ecececeh
takde lah gini seminggu sebelum aku buat UPT aku terkejut dan heran asal la rifaie suke masukkan ibu jari kaki ke dalam mulut
kalo bb tue memang habit die
memula tak terfikir langsung kenapa die suke buat macam tue
benarlah pepatah orang dulu-dulu kan, kalo anak kite suke masukkan kaki kat mulut tandanye nak dapat adik
alaaa uols jangan lak cuak kang tetiba anak kat umah tu masukkan kaki kat mulut
nie sume secara kebetulan














hohoho gini ler aksi akrobat 
yang ditunjukkan




jika di izinkan akan ku hapdate dari mase ke mase ok
adios...


No comments: