Wednesday, September 7, 2011

.:MODE--> Raya:.

Salam,


belum terlambat lagi kami sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya,
maaf seandai pembaca terasa hati membaca coretan ku ini,
sebagai manusia biasa kita tak lari dari melakukan kesalahan sedar mahupun tidak...




uwaaaaa :((( 
tahun nie kami tak beraya, anak-anak di serang demam
my pwincess yang  demam dulu, dapat la die pose penuh 22 hari ok la tu baru nak belajar
tahun depan boleh pose lagi




aku balik kg ari ahad best giler jalan lengan 1 jam 45 min kami dah sampai kg, woo hooo
petang tu my laling tolong abah die buat lemang, pak mertua aku bisnes lemang
tup-tup pagi isnin rifaie ngan aku lak demam, start la die meragam nak dukung jer
memang 'azab' la pastu tak nak ngan orang plak tue
mujur adik-adik ramai nak tak nak terpaksa gak gilir, memula tu memang la die nangis bawak tengok ayam terus senyap




sepatutnya tahun nie turn aku beraya umah mertua terpaksa cancel memandangkan keadaan anak-anak tak bape happy
dari raya pertama sampai raya ke tiga memang diorang bad mood jer, 
lima buah rumah jer yang sempat aku pergi kesian  tengok rifaie merengek jer sebab tak selesa..
dah tu cuaca kat kg terlalu panas, satu hal lagi bile bagi ubat belum sampai ke tekak die muntahkan
sudah nya aku letak dalam susu, dan tak miss bagi monavie
orang last skali demam my laling, ha baru la lengkap pakej satu family demam..




jumaat malam sabtu aku dah balik gombak syiok bangat jalan lengang, orang lain sibuk jalan raya kat kg tapi aku dah balik, ekeke
satu badan nie lenguh tak terkata kesan dari melayan boboiboy demam
mujur balik awal dapat la rest..








 happy jer nak balik kg
senang mama adik boleh duduk belakang ngan kak yung







amikkk tak pernah-pernah tido buai
time demam nie masukkan senang mama nak buat keje
adik pun dapat tido lame 



al-hamdulillah syukur kerana dapat berhari raya bersama keluarga tercinta
ampun sume kami tak sempat nak datang beraya, insyaallah tahun depan jika di izin Nya kami ziarah...









No comments: