Saturday, August 13, 2011

susah senang bersama

semalam mertuaku baru pulang dari umrah, die call ajak kami berbuka pose kat umah kak ipar aku kat sban.
memula nak kuar umah awal, hujan turun selebat-lebat nya alang kepalang dah nak masuk asar semayang lak dulu.
begitu begini kul5 dari umah.




sepanjang perjalanan sekejap hujan sekejap reda, paham-paham jer la kan ari jumaat tambahan pulak bulan pose.
nak ikut jalan istana kuar ke sentul fuhhhh tak gerak langsung, konon ikut jalan ipoh selamat sama jugak




bese la kan kalo dah gerak perlahan mata nie sume nak pandang, ade satu nyonya nie aku ingat umur die ade dalam 65++.. 
aku cakap kat my laling, cube tengok nyonya tue rilek jer bawak kete, tapi bukan nak kate ape la kete die agak uzur la...
tengah-tengah sesak nie aku ternampak nyonya tadi kuar dari kete kitorang ingat kete die rosak sebab sebelum nie banyak gak kete rosak
ape yang aku nampak bawah stereng ade kuar api, tapi yang heran nye nyonya nie memang nekad la
paham-paham jer orang tua kan perlahan-lahan die kemas sume barang dalam kete die..
sampai arinie aku duk mikir apa yang terjadi seterusnya.... 




sudah nya kami berbuka dalam kete, sampai semban diorang sume dah makan.
beraneka jenis juadah ade yang paling best nasik arab, rifaie pun suke..
dinie sampai-sampai jer terus main dah tak ingat yang die lom makan satu hari.
excited dapat jupe sepupu








ini la yang di katakan susah senang bersama-sama
sanggup harungi jam bersama, ekeke




No comments: