Monday, August 15, 2011

::Baju Melayu ohh Baju Melayu....::

Salam Ramadhan..


sedar tak sedar dah separuh perjalanan kita menjalani ibadah puasa, amacam uols persiapan beraya dah ready lom???
bagi yang dah beli sebelom pose adalah langkah yang sangat bijak, tapiiii aku huaaaa ade lagi yang tak cukup..
tapi tak pe insyaallah masih ade peluang [ayat nak sedapkan ati, huhuhu]




bab kuih raya memang aku tak pernah order yer la aku kan permaisuri hati suami, ekeke
bese nya kakak ngan adik aku share pastu mak aku buat la cikit yang goreng-goreng cepat mudah dan sedaaappp..




memula kitaorang ingat nak carik baju melayu minggu depan, tetiba my laling ajak kuar arinie (read as semalam)
aku pun cakap la boleh nak carik arinie tapi kene pegi petang ckit dan terus berbuka kat sane
dinie kan pose, kalo balik umah buka 3-4 jam la die akan merengek




dengan harapan kat jusco au2 adela pilihan senang tak yah fenin-fenin lagi nak mikir lagi..
kaler ade tapi takde size pusing-pusing ermmm takde gak.
tengok jam sempat lagi nie, laling jom kite carik kat wangsa walk plak mane tau ade..




sampai sane sume orang dah booking tempat nak buka pose, semangat punye pasal sanggup nie buka pose ngan air jer dulu..
kalo dah rezeki tak ke mana kan?? sudah nya berbuka la kat popeye tak pernah-pernahnya masuk itu kali nie mencuba la plak..


selesai berbuka round-round jumpe la satu kedai nie.. tanye kaler ngan size bapak ngan anak ade la plak..
pe lagi terus cube kat rifaie encem abes lah, hehehe
malas nak carik tempat lain terus jer beli pastu terus balik...






tapi bukan ini yer baju nyer
saje nak buat seprise, 
thanx yah cik google








No comments: