Sunday, August 7, 2011

My pwincess berpuasa

Al-hamdulillah 6 ari ramadhan berlalu insyaallah arinie diberi peluang hingga akhir... sejak akhir-akhir nie aku sedikit sibuk so takde masa nak hapdet ape-ape, al-maklum la bulan pose nie tengah ari jer mula la cari bantal.. petang plak sibuk ke dapur.. hohoho jangan tak tau bulan pose nie aku masak tau




yer la mana larat nak gi beli ari-ari kat bazar sedap lom tentu lagi, kalo setakat kuih ngan air tue boleh di pertimbang guna dacing, ekeke.. lagi pun ape yang buat aku malas sebab my pwincess pose...




die berjaya pose penuh selama 4 ari 2 ari pertama jer sekerat ari, bese la kan budak-budak bile start petang jer mula la merengek tapi die berjaya bertahan sampai buka... insyaallah akan berterusan hingga akhir, nampak die pun dah mula seronok...




bile adik makan mula la duk tepi dan tanya napa adik tak pose?? kita sebagai mak kena la jelaskan kenapa & mengapa... tapi aku tak pernah meletak kan apa ganjaran yang die dapat, cume aku cakap kalo kak yung pose penuh Allah bagi present, bile die tanya aku bagi ke tak aku jawab insyaallah.. aku tak meletak kan nilai harga tiap ari yang die berpose..




ade jugak mak bapak yang dah janji awal-awal kalo kamu pose penuh kami bagi RM....., hadiah mahal-mahal bagi aku biar mereka ikhlas nak pose bukan sebab hadiah.. hadiah tu hanya sebagai galakkan supaya tahun depan die rase seronok nak pose lagi...
















nota jari kelingking mama: didiklah anak berpuasa sedari kecil lagi...

No comments: