Friday, February 3, 2012

Terjumpa masterchef plak ha

kejadian nie takla lama sangat dalam mingu nie jugak la
kes mencari susu anak bujang ai terjumpa lak mereka disana
aku suka beli susu die kat speedmart sebab murahla sikit berbanding pasaraya yang lain
yer aku tau korang pun akan buat benda yang sama macam aku kan...?
walaupun beza die seposen dua tapi tetap korang pergi kat tempat yang murah tu kan
elleh malu-malu kucing plak...




alamak yang tin besar takde la tinggal yang kecik jer
beli yang kecik memang tak berbaloi seminggu lebih jer bertahan
dari seksyen 7, aku terus pecut ke seksyen8
aduhai ade event pe pulak nie
alamak singa [jap lagi nak menari kot]
tengah carik-carik parkir eh betul ke ape yang aku nampak
diorang buat pe kat sini




waaaa best nya dapat jumpe diorang nie
laaaa ada sambutan cap goh meh rupanya
itu tak penting..ekeke
yang penting aku dapat jumpe die dulu [berlagak la pulak kan]
bukannya ape sume nie secara tak sengaja tu yang nampak poyo jer

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tak perlu la aku perkenal kan sorang-sorang kan
maaf yer teman-teman depa bukan nya sedang menyanyi
tapi kusyuk berborak sehingga kakak baju merah seperti tukang angkat tangan
alah tak tau la nama die
kalo korang koir yang duk depan sorang-sorang tu
ha gitu la gamaknya

















 

yess akhirnya berjaya merakamkan foto bersama mereka





















sicantek manis


















sanggup tunggu sebab nak bergambar ngan sicantek manis nie

No comments: