Wednesday, February 15, 2012

beralih bulan atau cacing????

dari semalam ensem boy mama di serang berak-berak
nak kata salah makan ermmm tak kot sebab my pwincess ok jer
ekceli arinie pun sama aku ingatkan macam semalam
dah banyak kali berak opkos la montot die merah-merah dan ade sikit melecet
bile kene jer kat air...ouchhhh sakit, ngan aku-aku skali lak rase nak nangis




bile nak pakaikan pampers aku tiup la kat tempat sakit tue
die boleh plak gelak, geli kot
korang pernah dengar tak 'beralih bulan'????
ok macam die lahir 7hb jadi pabila sampai ke tarikh tue bb akan tunjuk reaksi yang pelik
kadang-kadang diorang takmo minum susu, hilang selera makan dan haaaa berak-berak yang kerap dari hari bese




aku nie pun ingat die beralih bulan la... 
tapi mak aku cakap mungkin cacing, ermmmm ade betulnya jugak
sebab die dah makan macam-macam kalo dah terlebih cacing jadi macam tu kot???
mujur gak la die minum banyak air kosong dan nak minum susu
ishhh kalo dua-dua tu taknak alamat melepek la kat lantai




doc cakap nie simptom bese di kalangan kanak-kanak
mungkin dari segi kebersihan sebab budak suka masukkan tangan kat dalam mulut
tapi bukan di sebabkan keracunan.... selagi die nak minum air ngan susu should be ok
bile doc dah cakap macam tue lega la sikit
tapi tak leh tahan dengar die nangis bile nak basuh montot die




harap-harap petang nie dah ok
tak sanggup nak dengar die nangis....














No comments: