Monday, January 9, 2012

Back To School

helloooo dah masuk minggu ke-2 hokey
ko baru terhegeh-hegeh nak tulis "back to school"
mommies sekalian mak bizi noks - harap maklum.....teetttt
apa aku buat sampai sebulan tak hapdate
tak yah kot tau, aku sendiri pun tak pasti nape malas nak hapdate, ekeke




alaaa banyak na masalah negara yang aku alami
I'Allah ditahun baru nie sume yang tak penting tue aku amik, dengar dan buang kat tong sampah :hahaha boleh plak buang kan...




kembali pada citer asal..
macam bese bile start skolah aku jadi supirnya
tapi yang lebih-lebih dan hover anak bujang aku
pagi-pagi dah bangun, sampai jer skolah terus nak kuar keta

adik belom mase lagi nak pegi skolah ye nati bile dah time mama anta adik plak ok, haish macam-macam kerenah anak...




1st day diorang dah buat art dan paling aku bangga dinie dah boleh hafal nama kawan-kawan die
bile tanya sape nama teacher die jawap, kak yung lom ingat lagi la mama
ayoo bertuah nya anak...




jeng..jeng..jeng
dinie dah ade kawan nak pegi skolah sesama
sape die????
nati aku buat kat post lain ok












babai....

No comments: