Friday, November 11, 2011

:: alahai kak yung ::

sume orang sibuk memperkatakan tarikh arinie 11.11.11
sume tak mahu ketinggalan ingin mengabdikan detik-detik terindah pada hari ini
bagi aku same jer cam hari-hari bese
memang la kita tak kan dapat putar tarikh nie di masa akan datang
tapi tak perlu jadi taksub dek kerana tarikh yang cantik, unik tak kira la apa pun










































haaa saje bagi uols layang pic my pwincess dulu
aku baru abes semayang tetiba die menjerit panggil aku
ingatkan nape la rupanya nak bagitau nak mandi
time tu kat luar gelap gulita macam nak hujan
aku rase pelik sebab kul12 lebih balik dari skolah die dah mandi




mama kak yung nak mandi sekarang
kalo mandi lambat-lambat nati sejuk


kan kak yung dah mandi balik skul tadi
srang baru kul3 suku kak yung...


mama tak nak mandi ke? nati lambat-lambat sejuukkkk




apa yang buat aku tak tahan tue die siap pakai baju tido
sudahnya kul7 mandi lagi







No comments: