Friday, November 18, 2011

Alahai anak omak

besela aku nie dari celik mata pagi start la keje non stop
keje pe yang aku buat pun tak tau
tapi penat nye ya rabbi, macam pegi ke ladang 10 ekar ekeke


arinie dinie tak pegi skolah jadi kerja aku berganda 
mama die pun kejap-kejap bertukar jadi tarzan - kaaakkkkk yuuunggggg
paham-paham jer la kalo anak bijak sangat cakap nie
kalo mintak tolong ade je jawapan  aduhai anak


baru anak dua dah banyak bebel + mengeluhkan
mak aku anak 11 rilek jer 


mase tengah layan citer cinderella versi korea ye puan-puan
sambil siapkan rifaie wangi-wangi nak tido malam nati
tapi bile dah pukul8 dah asham tak pe adik tetap encem
dinie ngadu sakit tekak rasa nak demam


sebelum tido tadi aku bg makan ubat demam terus
takut melarat pagi sok die kalo dah demam 
ya ampunnn bukan main susah nak makan ubat
setelah di pujuk rayu akhirnya berjaya..





























No comments: