Thursday, June 23, 2011

sponge bob oh sponge bob

salam uols,,
besela kan weekend mesti nak bawak anak-anak gi jenjalan kan...?
tiba kat satu kedai nie dari jauh dinie dah jerit mama sponge bob..
erm ok, bole tengok jer tau? tak mo beli.
ingatkan die dengar la pe yang mama die cakap..


mama kak yung nak tengok kejap jer..
banyak sangat tengok katun nie la jadinye, terpengaruh
aku nie bawak la kat tempat tue, sudahnye mama kak yung nak sponge bob plz [nada merayu]
ya rabbi punye la mahal.. aku cakap tak bole mahal,
knapa mahal??? bab nie yang lemah so many Q..

besok kite beli kat tempat lain murah jer...
time tue start la die buat drama swasta,  
sudah nye esok tue aku beli buku tuk die.







 bukannya slalu pun beli buku..








 aku belikan die buku cerita nie sebab die dah pandai bace
memang excited la die dapat buku nie
mama la yang jadi mangsa
time aku nak tengok cite best time tu la die nak membaca...
buku yang sangat membantu anak-anak yang baru belajar membaca..







 kene la balances kan??
beli plak buku matematik, die dah bole mengira objek dengan baik..








 buku ngaler tak tinggal,
sampai umah terus ngaler, 
cikgu die cakap Dinie pandai ngaler cantek plak tue..








kalo dah tau membaca kene la tau menulis..
sebesar alam tulisan die, tapi takpe lama-lame nanti die pandai la adjust tulisan tue
yang penting die boleh membaca dan menulis...




tak sampai seminggu buku matematik tue dah separuh die buat..
die siap cakap, mama kalo dah abes buat cane??
pastu die jawab, nati mama beli yang lain ek
aku hanya mampu tersenyum...
kak yung la centa hati mama

No comments: